Често задавани въпроси
ПОРЪЧКИ
1. Мога ли да пазарувам онлайн, без да се регистрирам?
- Да, можете. Не се изисква предварителна регистрация, за да пазарувате в сайта. Може да направите поръчка като само въведете име, телефон, имейл и адрес.
2. Какви възможности получавам, ако се регистрирам?
- Преглед на историята на поръчките;
- Любими продукти, които може да преглеждате, премахвате и поръчвате многократно;
- Бързо и лесно попълване на заявка за връщане на продукт;
- Възможност за събиране и използване на бонус точки от програмата ни за лоялност "КУПИ & СПЕСТИ";
- Редактиране данните на профила, промяна на парола;
- Полезна информация за нашите услуги.
3. Как да се регистрирам?
- В горния десен ъгъл на сайта има линк "Регистрация", на който да кликнете. Може да създадете нов профил като само въведете имейл и парола. Пожелание може да въведете и имената си.
4. Как да разбера дали продуктът е наличен?
- В страницата си всеки продукт може да има върху снимката горе в ляво надпис със статус за наличността. Ако няма надпис, това означава, че продукта е наличен. Ако има надпис той може да бъде: "очаква се" или "изчерпано".
5. Мога ли да поръчам продукт, който е със статус "очаква се" или "изчерпано"?
- Продуктите със статус "очаква се" могат да бъдат поръчвани предварително, като се доставят на клиента след оказаната дата за очаквана доставка. А на тези със статус "изчерпано" можете да направите запитване, кликайки на бутона "Изпрати запитване за наличност" и попълвайки данните си, за да проверите дали могат да Ви бъдат доставени и съответно в какъв срок. Също така, ако желаете можете да попълните имейла си и кликнете на "Уведоми ме", за да получите имейл с известие, когато продуктът е отново наличен.
6. Изпълнявате ли поръчки за чужбина?
- Не, доставката е само на територията на Република България.
7. Как да поръчам онлайн?
- Ако търсите конкретен продукт, можете да използвате полето за търсене горе в сайта. Също може да изберете през главното меню желаната категория, където има филтри за лесно намиране на желания от Вас продукт. Например: с какви характеристики да бъде, в какъв ценови диапазон, каква марка, кой модел, наличност и други филтри според спецификите на продукта. След като сте избрали желаните продукти, добавете ги в кошницата, кликайки на бутона "КУПИ", където също може да редактирате съдържанието й. Може да направите поръчката си по два начина: "купи" и "купи на изплащане", след което следвайте инструкциите за финализиране на поръчката.
8. Какво е "купи на изплащане"?
- Виждате възможните схеми за изплащане на продукта и можете директно да кандидатствате за кредит ОНЛАЙН.
9. Как да разбера, че поръчката е завършена?
- След финализиране при успешно завършена поръчка ще бъде изписано потвърждение на екрана и автоматично получавате потвърждаващ имейл. При промяна на статуса на поръчката, ще получите имейл и SMS. Например: "приета", "изпратена" или "изпълнена".
10. Какви са вариантите за плащане?
- На място в магазините на PIC.bg (в брой или с карта);
- При доставка на куриера в брой;
- По банков път;
- Чрез дебитна или кредитна карта (VISA, Visa Electron, Master Card или Maestro);
- Чрез системата на ePay.bg.
11. Какви са вариантите за доставка?
- На място в магазините на PIC.bg.
- До посочен от клиента офис на куриерска фирма Speedy;
- До посочен от клиента адрес чрез куриерска фирма Speedy;
- До посочен от клиента офис на куриерска фирма Еконт;
- До посочен от клиента адрес чрез куриерска фирма Еконт;
12. Безплатна ли е доставката?
- Доставката до офис на PIC.bg за градовете Пловдив, София, Бургас и Първомай е БЕЗПЛАТНА. За доставка до ваш адрес или до офис на Спиди или Еконт може да намерите повече информация ТУК
13. Какъв е срокът за доставка?
- Времето за доставка обикновено е от 3 до 5 работни дни. Изключение от този срок има само при национални празници и големи промоционални кампании.
14. Мога ли да променя или откажа завършена поръчка?
- Потребителят има право да откаже поръчка или да промени данните за нея в рамките на същия ден. Това може да стане чрез обаждане на телефони: 0892 770 880 или 0899 880 554.
15. Мога ли да върна получена стока?
- Потребителят има право да върне продукта при ненарушен търговски вид в срок от 14 календарни дни (30 календарни дни за категории лаптопи и монитори), считано от датата на получаване на стоката. Tранспортните разходи са за сметка на клиента.
16. Как мога да върна получена стока?
- Със "стандартен формуляр за упражняване правото на отказ при online покупки", който може да попълните ОНЛАЙН ТУК.
17. Кога мога и не мога да върна получена стока?
- Може да прочетете условията ни за връщане ТУК.
18. Мога ли да удължа гаранцията си и/или да добавя допълнителна защита на продукта?
- Да, може да го направите при преглед на продукта от съответните полета "удължи гаранцията" и/или "защита при Счупване и Намокряне", като изберете желаната опция от падащите списъци.
19. Какво покрива застраховката на продукт "Smart Care"?
- Може да прочетете условията на застраховката "Smart Care" ТУК.
20. Гаранцията на продукт важи ли в чужбина?
- Не, гаранцията важи само на територията на Република България.
21. Как при поръчка да отбележа, че искам да използвам бонус точките си от програмата за лоялност "КУПИ & СПЕСТИ"?
- Всеки регистриран потребител може да използва своите събрани бонус точки от програмата за лоялност "КУПИ & СПЕСТИ" при поръчка, само когато е влезнал в профила си. В страницата за завършване на поръчката ще ви излезне поле "Използвай бонус точки", което трябва да маркирате, за да ги използвате. След като отбележите отметката, точките автоматично ще се приспаднат от текущата сума на поръчката.

СЕРВИЗ
1. Какво е необходимо за да се приеме стока за гаранционен сервиз?
- За да се приеме стока за гаранционен сервиз, е необходимо клиента да предостави оригинална гаранционна карта и касова бележка или копие от фактура. При липса на някой от тези документи, сервиза отказва да приеме стоката като гаранционна, но може да я приеме като негаранционна.
2. Как мога да заявя сервизни услуги?
- Може да заявите сервизни услуги ОНЛАЙН в сайта ни като изберете през главното меню в категория "Сервиз" желаната услуга от изброените долу в него.
3. Къде мога да се възползвам от сервизни услуги или да изпратя за сервиз?
- Може да видите оторизираните ни сервизи ТУК.
4. Безплатни ли са почистването на компютър и диагностиката на лаптоп?
- Не, не са безплатни. В услугите за диагностика и почистване влагаме много часове труд и поради тази причина те не могат да бъдат безплатни.
5. Какво включват и какъв е срока за почистване на компютър и диагностика на лаптоп?
- Почистването включва: Почистване на настолен компютър от прах, смазване на вентилатори и смяна на термо-паста.
- Срок на изпълнение: 1-2 работни дни.
- Диагностиката включва: Диагностика и установяване на проблем. Предложение за ремонт и разрешаване на проблема.
- Резервни части: Разполагаме с пълната гама от резервни части за всички марки и модели лаптопи.
- Допълнителна инфорация: При съгласие на клиента с цената на ремонта таксата за диагностика не се заплаща.
- Срок за изпълнение: 1-2 работни дни.
6. Колко често трябва да си почиствам компютъра?
- Почистването е важно за нормалната работа на компютъра и удължава живота му. Препоръчително е тази манипулация да се прави поне веднъж годишно.
7. Мога ли да си сменя процесора на лаптопа?
- Не, много малко модели позволяват смяната на процесора. Не Ви препоръчваме да го правите, защото това може да увреди сериозно лаптопа Ви, а смяната му изобщо не гарантира надеждната му работа.
8. Мога ли да си сменя видеокартата на лаптопа?
- Не, много малко модели позволяват смяната на видеокарта. Не Ви препоръчваме да го правите, защото това може да увреди сериозно лаптопа Ви, а смяната ѝ изобщо не гарантира надеждната му работа.
9. Счупи ми се дисплея, предлагате ли подмяна с нов и колко ще ми струва?
- Да, предлагаме. Може да заявите сервизната услуга ОНЛАЙН в сайта ни като изберете през главното меню в категория "Сервиз" услугата за съответното устройство от изброените долу в него.
10. Развали ми се клавиатурата, предлагате ли подмяна с нова и колко ще ми струва?
- Да, предлагаме. Може да заявите сервизната услуга ОНЛАЙН в сайта ни като изберете през главното меню в категория "Сервиз" услугата за съответното устройство от изброените долу в него.
11. Колко време ще отнеме ремонта на устройството или частта ми, ако са в гаранция?
- Срокът за извършване на ремонт на гаранционен продукт по сервизна заявка е до 30 календарни дни. Той започва да тече от датата на подаване на заявката. Имайте предвид, че ако 30-тият ден е неработен, то тогава срокът изтича на първия работен ден.
12. Колко време ще отнеме ремонта на устройството или частта ми, ако не са в гаранция?
- В страницата си за заявка на всяка сервизна дейност, намираща се в главното меню в категория "Сервиз", има написан срока за извършване на съответния ремонт.