ПОРЪЧКИ

- Да, можете. Не се изисква предварителна регистрация, за да пазарувате в сайта. Може да направите поръчка като само въведете име, телефон, имейл и адрес.

- Преглед на историята на поръчките;
- Любими продукти, които може да преглеждате, премахвате и поръчвате многократно;
- Бързо и лесно попълване на заявка за връщане на продукт;
- Възможност за събиране и използване на бонус точки от програмата ни за лоялност "КУПИ & СПЕСТИ";
- Редактиране данните на профила, промяна на парола;
- Полезна информация за нашите услуги.

- В горния десен ъгъл на сайта има линк "Регистрация", на който да кликнете. Може да създадете нов профил като само въведете имейл и парола. Пожелание може да въведете и имената си.

- В страницата си всеки продукт може да има върху снимката горе в ляво надпис със статус за наличността. Ако няма надпис, това означава, че продукта е наличен. Ако има надпис той може да бъде: "очаква се" или "изчерпано".

- Продуктите със статус "очаква се" могат да бъдат поръчвани предварително, като се доставят на клиента след оказаната дата за очаквана доставка. А на тези със статус "изчерпано" можете да направите запитване, кликайки на бутона "Изпрати запитване за наличност" и попълвайки данните си, за да проверите дали могат да Ви бъдат доставени и съответно в какъв срок. Също така, ако желаете можете да попълните имейла си и кликнете на "Уведоми ме", за да получите имейл с известие, когато продуктът е отново наличен.

- Не, доставката е само на територията на Република България.

- Ако търсите конкретен продукт, можете да използвате полето за търсене горе в сайта. Също може да изберете през главното меню желаната категория, където има филтри за лесно намиране на желания от Вас продукт. Например: с какви характеристики да бъде, в какъв ценови диапазон, каква марка, кой модел, наличност и други филтри според спецификите на продукта. След като сте избрали желаните продукти, добавете ги в кошницата, кликайки на бутона "КУПИ", където също може да редактирате съдържанието й. Може да направите поръчката си по два начина: "купи" и "купи на изплащане", след което следвайте инструкциите за финализиране на поръчката.

- Виждате възможните схеми за изплащане на продукта и можете директно да кандидатствате за кредит ОНЛАЙН.

- След финализиране при успешно завършена поръчка ще бъде изписано потвърждение на екрана и автоматично получавате потвърждаващ имейл. При промяна на статуса на поръчката, ще получите имейл и SMS. Например: "приета", "изпратена" или "изпълнена".

- На място в магазините на PIC.bg (в брой или с карта);
- При доставка на куриера в брой;
- По банков път;
- Чрез дебитна или кредитна карта (VISA, Visa Electron, Master Card или Maestro);
- Чрез системата на ePay.bg.

- На място в магазините на PIC.bg.
- До посочен от клиента офис на куриерска фирма Speedy;
- До посочен от клиента адрес чрез куриерска фирма Speedy;
- До посочен от клиента офис на куриерска фирма Еконт;
- До посочен от клиента адрес чрез куриерска фирма Еконт;

- Доставката до офис на PIC.bg за градовете Пловдив, София, Бургас и Първомай е БЕЗПЛАТНА. За доставка до ваш адрес или до офис на Спиди или Еконт може да намерите повече информация ТУК

- Времето за доставка обикновено е от 3 до 5 работни дни. Изключение от този срок има само при национални празници и големи промоционални кампании.

- Потребителят има право да откаже поръчка или да промени данните за нея в рамките на същия ден. Това може да стане чрез обаждане на телефони: 0892 770 880 или 0899 880 554.

- Потребителят има право да върне продукта при ненарушен търговски вид в срок от 14 календарни дни (30 календарни дни за категории лаптопи и монитори), считано от датата на получаване на стоката. Tранспортните разходи са за сметка на клиента.

- Със "стандартен формуляр за упражняване правото на отказ при online покупки", който може да попълните ОНЛАЙН ТУК.

- Може да прочетете условията ни за връщане ТУК.

- Да, може да го направите при преглед на продукта от съответните полета "удължи гаранцията" и/или "защита при Счупване и Намокряне", като изберете желаната опция от падащите списъци.

- Може да прочетете условията на застраховката "Smart Care" ТУК.

- Не, гаранцията важи само на територията на Република България.

- Всеки регистриран потребител може да използва своите събрани бонус точки от програмата за лоялност "КУПИ & СПЕСТИ" при поръчка, само когато е влезнал в профила си. В страницата за завършване на поръчката ще ви излезне поле "Използвай бонус точки", което трябва да маркирате, за да ги използвате. След като отбележите отметката, точките автоматично ще се приспаднат от текущата сума на поръчката.

Прилагане на бонус точки от програма за лоялност КУПИ & СПЕСТИ при поръчка

 

СЕРВИЗ

- За да се приеме стока за гаранционен сервиз, е необходимо клиента да предостави оригинална гаранционна карта и касова бележка или копие от фактура. При липса на някой от тези документи, сервиза отказва да приеме стоката като гаранционна, но може да я приеме като негаранционна.

- Може да заявите сервизни услуги ОНЛАЙН в сайта ни като изберете през главното меню в категория "Сервиз" желаната услуга от изброените долу в него.

- Не, не са безплатни. В услугите за диагностика и почистване влагаме много часове труд и поради тази причина те не могат да бъдат безплатни.

- Почистването включва: Почистване на настолен компютър от прах, смазване на вентилатори и смяна на термо-паста.
- Срок на изпълнение: 1-2 работни дни.

- Диагностиката включва: Диагностика и установяване на проблем. Предложение за ремонт и разрешаване на проблема.
- Резервни части: Разполагаме с пълната гама от резервни части за всички марки и модели лаптопи.
- Допълнителна инфорация: При съгласие на клиента с цената на ремонта таксата за диагностика не се заплаща.
- Срок за изпълнение: 1-2 работни дни.

- Почистването е важно за нормалната работа на компютъра и удължава живота му. Препоръчително е тази манипулация да се прави поне веднъж годишно.

- Не, много малко модели позволяват смяната на процесора. Не Ви препоръчваме да го правите, защото това може да увреди сериозно лаптопа Ви, а смяната му изобщо не гарантира надеждната му работа.

- Не, много малко модели позволяват смяната на видеокарта. Не Ви препоръчваме да го правите, защото това може да увреди сериозно лаптопа Ви, а смяната ѝ изобщо не гарантира надеждната му работа.

- Да, предлагаме. Може да заявите сервизната услуга ОНЛАЙН в сайта ни като изберете през главното меню в категория "Сервиз" услугата за съответното устройство от изброените долу в него.

- Да, предлагаме. Може да заявите сервизната услуга ОНЛАЙН в сайта ни като изберете през главното меню в категория "Сервиз" услугата за съответното устройство от изброените долу в него.

- Срокът за извършване на ремонт на гаранционен продукт по сервизна заявка е до 30 календарни дни. Той започва да тече от датата на подаване на заявката. Имайте предвид, че ако 30-тият ден е неработен, то тогава срокът изтича на първия работен ден.

- В страницата си за заявка на всяка сервизна дейност, намираща се в главното меню в категория "Сервиз", има написан срока за извършване на съответния ремонт.

Твоята количка