Упражняване право на отказ при online поръчка

Потърси своята поръчка:

Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ при online поръчка:

Не сте избрали поръчка
Ако предпочитате друг вариант, може да изтеглите, попълните и да ни изпратите "Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ при online поръчки" .

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА:

  • Всеки върнат продукт трябва да бъде в същото състояние като при доставката и трябва да бъде придружен с пълната му окомплектовка. Това включва оригиналната му опаковка с всички кутии, найлони, книжки, документи, кабели и аксесоари, с които е бил доставен. Няма да се приемат за връщане продукти, които не са придружени от всички аксесоари, с които са били доставени. Продуктът трябва да бъде в изряден търговски вид, без никакви следи от употреба, драскотини, удари, петна и т.н. Трябва да е с всички защитни покрития или стикери, които е имал. Не трябва да е нарушена целостта на опаковката, което също включва залепени лепенки или товарителници по самата опаковка на продуктите. За целта препоръчваме да опаковате продукта в стреч фолио или найлон, за да се запази опаковката му.
  • В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен с подарък, когато връщате продукта, трябва да върнете и подаръка.
  • При връщане на закупена стока съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи за връщането на стоката са за Ваша сметка.
  • В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, транспортните разходи за връщането му и изпращането на друг продукт като заявения са за наша сметка.
  • Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка ѝ. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

СТОКИ И СЛУЧАИ, КОИТО НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ:

  • Всякакъв вид запечатани стоки, които са разпечатани след доставка и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето съгласно чл. 57, т. 5, от Закона за защита на потребителите. Такива стоки са слушалки тип тапи, четки за зъби, зъбен душ и др.
  • Не могат да бъдат връщани консумативи (канцеларски материали, тонери, батерии и др.), които са били разопаковани, както и принтери, мултифункционални устройства и всякакъв тип печатащи устройства, на които консумативите са били разопаковани.
  • Apple устройства с активирана операционна система, не могат да бъдат върнати. Причината за това е, че при отваряне и активиране на Apple продукт, поради спецификата на гаранцията и неговият софтуер, гаранцията му започва да тече от момента на отваряне и възстановяването му в търговски вид е невъзможно.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА:

  • Всеки един потребител има законното право, съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от закупена стока в срок от 14 дни от датата на получаването ѝ. Всеки клиент на ПИК Компютър ООД има правото да върне закупена стока от нас в рамките на 14 дни от датата на доставка, без да дължи обезщетение или неустойка, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно. Изключение от този период на връщане правят всички продукти от категории лаптопи и монитори, като за тях срока за връщане e удължен на 30 дни от датата на доставка.
  • Връщането може да бъде направено и одобрено само и единствено след изпълнение на всички условия за връщане на стока закупена от ПИК Компютър ООД, както и след проверка за изрядното състояние на стоката от наша страна. След получаване на върнатия продукт, цялото съдържание на пратката ще бъде проверено и тествано в нашия оторизиран сервиз. Срокът, в който ще получите отговор дали стоката е одобрена за връщане е до 14 дни. Обикновено, ако няма голямо натоварване в сервиза ни, стоката се разглежда до 3 работни дни.
  • В случай на одобрено връщане, ние Ви възстановяваме в пълен размер заплатената сума за закупената стока в срок до 14 дни от датата, на която клиента е упражнил правото по чл. 6, ал. 3 /във връзка с чл. 55. ал. 6 от Закона за защита на потребителите/ или някое от правата си по ал. 1 или 2 от настоящия член. ПИК Компютър ООД не дължи изплащането на лихви или неустойки върху върнатата в горния срок сума.
  • След попълването на формуляра и неговото одобрение от наш служител, ще получите инструкции как най-лесно да придвижите продукта към нас.
  • Пълните условия за връщане на стока може да прочетете ТУК

Твоята количка